Druhy cvičení v našem fitness centru

 

 

Pilates
Cvičení Pilatesovou metodou vede k posílení a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchaní. Soustřeďuje se především na propracování hlubokých svalů zad, břicha, hýždí.


Step aerobik
Vytrvalostní cvičení na jednoduchém plastovém schodu – stepu. Tento vertikální trénink má výborné účinky na formování stehen a hýždí a zvyšování fyzické kondice. Lekce je určená pro pokročilé, intenzivní kondiční trénink na stepu ve formě choreografie obsahuje koordinačně i vytrvalostně náročnější prvky.


Dětská gymnastika
Děti jsou rozděleny do 3 výkonnostních skupin. Hodina obsahuje základy strečinku, akrobacie a tanečních stylů.

 

Rehabilitační cvičení

Cvičení s prvky power joggy. Slouží k prevenci a odstranění bolestí zad, formování postavy a protažení zkrácených svalových skupin.  Posílí hluboké posturální svalstvo, odstraní špatné pohybové návyky. Při pravidelném cvičení dochází k zmenšení obvodu v rizikových partiích.

 

Bodystyling

Je kombinace klasického aerobiku s celkovým formováním postavy, posilování hlavních svalových skupin ve středním tempu s využitím nářadí (činek, posilovacích gum, tyčí a overballů). Vhodné pro všechny. Nebojte se nářadí, pomocí nichž nejlépe vymodelujete své tělo! Význam bodystylingu: Bodystyling pomáhá zlepšování svalové vytrvalosti a zpevnění celého těla. Redukce nadváhy: Vzhledem k velké aerobní zátěži jsou na tělo kladeny energetické nároky a proto spolu s úpravou jídelníčku můžou lekce bodystylingu velmi úspěšně přispět ke snížení nadváhy a tvarování postavy. Pro koho je bodystyling určen: Bodystyling je vhodný pro ty, kteří nemají rádi náročnější choreografii a koordinaci paží a nohou.

 

Bodydance

Je kombinace danceaerobiku s celkovým formováním postavy, posilování hlavních svalových skupin ve středním tempu s využitím nářadí (činek, posilovacích gum, tyčí a overballů). Význam bodydance: Bodydance pomáhá zlepšování svalové vytrvalosti a zpevnění celého těla. Redukce nadváhy: Vzhledem k velké aerobní zátěži jsou na tělo kladeny energetické nároky a proto spolu s úpravou jídelníčku můžou lekce bodydance velmi úspěšně přispět ke snížení nadváhy a tvarování postavy.

Pro koho je bodydance určen: Bodydance je vhodný pro ty, kteří mají rádi náročnější choreografii a koordinaci paží a nohou.

 

Cvičení pro těhotné

Cílem cvičení pro těhotné je předcházet nežádoucím změnám, ke kterým během těhotenství může dojít. Cvičení pro těhotné pomáhá udržení dobré fyzické i psychické kondice v průběhu těhotenství. Nedílnou součástí je i nácvik relaxace, dýchání a ukázka úlevových poloh. Při cvičení využíváme fitbally /velké míče/ a overbally /malé míče/. Porod je fyzicky velmi náročný výkon, proto je dobré se na něj tímto připravit

 

Kruhový trénink

Jedno z nejúčinnějších cvičení na vytvarování těla a shození přebytečných kil. Procvičí všechny svalové partie. Získání svalové hmoty a vytrvalosti.  Cviky se provádějí na stanovištích. Lekce vhodná pro začátečníky i pokročilé. Pod vedením kvalifikovaného instruktora.

 

TRX

Pod vedením kvalifikovaného instruktora TRX Vám pomůže vybudovat lepší postavu, zpevnění celého těla na závěsných popruzích. Cvičení na TRX je efektivní, zábavné a přináší úžasné výsledky. Můžete provádět nekonečné množství cviků.

 

Zdravotní cvičení

 Je speciální fyziatrické cvičení, vhodné pro všechny věkové kategorie, muže, ženy, bývalé sportovce. Jedná se o cvičeení na stabilizaci hlubokých svalů páteře, lehké posilování, strečink, jóga. Pomáhá proti bolestem zad.

 

BodyCore

Skupinová lekce se zaměřením na redukci váhy, zlepšení fyzické kondice a posílení CORE. CORE trénink je zaměřen na procvičení a posílení svalů hlubokého stabilizačního systému, které používáme každý den. Budeme se také věnovat strečinku, který je nedílnou součástí správného tréninku. Během lekce jsou využívány pomůcky jako Bosu, TRX, gumové expandery či Kettlebelly. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

 

Funkční trénink

Funkční trénink vychází z pohybů běžného života, které jsou specifické svým širokým rozsahem, komplexností a zapojením více svalových skupin. Základem je cvičení s vlastní vahou těla, ale využíváme i činky, bagy, Bosu, Kettlebelly, TRX. Tyto lekce jsou určeny pro muže i ženy, kteří chtějí rozvíjet zdraví a komplexním způsobem pracovat na síle, kondici a vitalitě.

 

Hardcore kruháč

Tento trénink je určen pro pokročilé cvičence, převážně sportovce, kteří chtějí svůj trénink doplnit o něco jiného. Lekce trvá 1,5 hodiny. Cílem je zlepšení fyzické kondice, pracujeme na síle, obratnosti, rychlosti i vytrvalosti. Velmi často zařazujeme i TABATU (intenzivní intervalový trénink). Používáme těžké činky, osy, kotouče, TRX, bosu, Kettlebelly a v neposlední řadě i vlastní váhu.

 

Fitbox

Skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k efektivnímu posilování končetin a trupu. Cvičení je zaměřeno na trénink dynamiky a vytrvalosti. Trénink je veden formou kruhového tréninku.

Kontakt

Fitness Nymburk M-Club

Ned Hockey s.r.o.

U Stadionu 12

288 02 Nymburk

Czech republic

Tel.: (+420) 325 514 191

(+420) 737 268 403

www.fitness-m-club.cz

Facebook: Fitness M-club

E-mail:

fitnessmclub1@gmail.com

Otevírací doba

Po, St 15:00 - 21:00
Út, Čt 14:00 - 21:00
15:00 - 20:00
Ne

17:00 - 20:00

So

zavřeno